FAQ
Veza između SPA i Wi-Fi rutera može da “istekne” tokom procesa uparivanja. Praćenjem dole navedenih koraka vremenska razlika između pokretanja režima uparivanja na panelu i u aplikaciji biće najkraća moguća. Ovo će sprečiti da veza između SPA i Wi-Fi rutera “istekne”:
Korak 1:
Isključite mobilne podatke na Vašem telefonu
Korak 2:
Dozvolite da Intex aplikacija ima pristup Vašoj lokaciji tako što ćete uključiti svoju lokaciju u podešavanjima telefona
Korak 3:
Uključite Wi-Fi na Vašem telefonu
Korak 4:
Proverite da li možete pristupiti internetu uz pomoć Wi-fi konekcije
Korak 5:
Ulogujte se u Intex aplikaciju
Korak 6:
Aktivirajte SPA pritiskom na dugme RESET (Rücksetzen) na RCD uređaju
Korak 7:
Uključite panel SPA
Korak 8:
Pritisnite ‘’+’’ ikonicu u aplikaciji
Korak 9:
Odmah pritisnite ‘’Next’’
(ignorišite instrukcije da treba da pritisnete dugme za uparivanje na kontrolnoj tabli)
Korak 10:
Unesite lozinku Vašeg WiFi rutera
Upozorenje! Ne pritiskajte dalje
Korak 11:
Sada pritisnite i zadržite dugme za uparivanje na panelu 5 sekundi dok ne čujete pištanje i dok Wi-Fi pokazatelj na panelu ne prikaže da je u režimu uparivanja
Korak 12:
Odmah pritisnite ‘’Next’’ u aplikaciji
Ako problem nije rešen, molimo Vas kontaktirajte Vas lokalni servisni centar za dalju pomoć.