FAQ

Nema hlora – Nema koda greške

Elektroliza je proces u kojem se molekuli vode razlažu na kiseonik i vodonik, a rastvorenu so razlaže na hlor i druge supstance. Sistem proizvodi hlor ukoliko SPA ne prikazuje grešku tokom rada. Potrebno je redovno meriti sve parametare u vodi jer se hlor koji je proizveden odmah razgrađuje i troši.

Da bi ste povećali nivo hlora u vodi morate uključiti sistem nekoliko puta kontinuirano .Da bi se stvorio dodatni hlor potrebno je uključite sistem 3 puta u trajanju po 8 sati.

Ukoliko je nivo hlora i nakon nekoliko pokretanja sistema i dalje ispod potrebnih vrednosti molimo prođite kroz sledeće korake:

Čišćenje elektrode

Titanijumska elektroda pretvara so u slobodni hlor. Pratite korake navedene u uputstvu da biste očistili elektrodu.

Uključite sistem za slanu vodu ponovo

Ukoliko u vodi ima previse biološkog materijala hlor koji je upravo proizveden će odmah biti iskorišćen i potrošen. Proverite nivo hlora između upotrebe proizvoda da utvrdite da li se nivo hlora povećava.

Prekrijte SPA korito kada nije u upotrebi

Izlaganje vode sunčevoj svetlosti će umanjiti količinu hlora i pre nego što hlor bude iskorišćen. Kiša ili grmljavina takođe mogu umanjiti nivo hlora i bez Vašeg korišćenja SPA.

Kontaktirajte stručnjaka

Ukoliko gore navedene informacije nisu bile od pomoći možete se obratiti stručnjaku za dodatni savet u vezi sa tretiranjem/održavanjem vode.

Za vise informacija o odrzavanju vode, molimo Vas kontaktirajte specijalistu za odrzavanje vode.