FAQ
Ako sistem za slanu vodu ne prikazuje greške tokom rada, znači da se proizvodi dovoljno hlora. Elektroliza razdvaja vodu na kiseonik i vodonik, a rastvorenu so na hlor i druge supstance.
Ukoliko je je u vodi izmereno premalo ili da uopšte nema hlora, to znaci da je proizvedeni hlor odmah potrošen ili je razgrađen jer ima previse biološkog materijala u vodi.
Da biste povećali nivo hlora u vodi možete aktivirati funkciju “boost”. Kada aktivirate tu funkciju pumpa mora biti podešena na FP. Pumpa će tada raditi neprekidno.
Ovo je neophodno jer je pojačanje 8 puta veće od podešenog radnog vremena. Na primer: 1 pojačanje na 6 sati rada traje 8 x 6 = 48 sati.
Ukoliko i nakon ovoga i dalje merite da je nedovoljno hlora ili da uopšte nema hlora u vodi, možete proći kroz listu u nastavku:
Čišćenje elektrode
Titanijumska elektroda pretvara so u slobodni hlor. Pratite korake opisane u uputstvu da biste očistili elektrodu.
Izvršite drugo pojačanje
Ukoliko i dalje nema dovoljno hlora u vodi i nakon uključivanja “boost” funkcije verovatno je mnogo biološkog materijala u vodi. Tada bi prvo trebalo uključiti “boost” funkciju da se neutrališe biološki material a nakon toga ponoviti funkciju da biste doveli nivo hlora na potreban nivo.
Pokrijte bazen kada nije u upotrebi
Izlaganje vode sunčevoj svetlosti će umanjiti kolicinu hlora i pre nego što se hlor iskoristi. Kiša ili grmljavina takođe mogu uticati na smanjenje nivoa hlora u vodi iako se Vaš bazen ne koristi.
Obratite se stručnjaku
Ako gore navedeni saveti nisu pomogli molimo Vas da kontaktirate stručnjaka za tretman/održavanje vode za više saveta.
Ukoliko se problem nastavi, molimo Vas kontaktirajte lokalni servisni centar za dalju pomoć.