FAQ
Ako sistem za slanu vodu ne prikazuje greške tokom rada, znači da se proizvodi dovoljno hlora. Elektroliza razdvaja vodu na kiseonik i vodonik, a rastvorenu so na hlor i druge supstance.
Ukoliko je je u vodi izmereno premalo ili da uopšte nema hlora, to znaci da je proizvedeni hlor odmah potrošen ili je razgrađen jer ima previse biološkog materijala u vodi.
Da biste povećali nivo hlora u vodi možete aktivirati funkciju “boost”. Kada aktivirate tu funkciju pumpa mora biti podešena na FP. Pumpa će tada raditi neprekidno. Funkcija “boost” se može podesiti na 36, 48 ili 60 sati.
Ukoliko i nakon ovoga i dalje merite da je nedovoljno hlora ili da uopšte nema hlora u vodi, možete proći kroz listu u nastavku:
Čišćenje elektrode
Titanijumska elektroda pretvara so u slobodni hlor. Pratite korake opisane u uputstvu da biste očistili elektrodu.
Ponoviti funkciju “boost”
Ukoliko i dalje nema dovoljno hlora u vodi i nakon uključivanja “boost” funkcije verovatno je mnogo biološkog materijala u vodi. Tada bi prvo trebalo uključiti “boost” funkciju da se neutrališe biološki material a nakon toga ponoviti funkciju da biste doveli nivo hlora na potreban nivo.
Pokrijte bazen kada nije u upotrebi
Izlaganje vode sunčevoj svetlosti će umanjiti kolicinu hlora i pre nego što se hlor iskoristi. Kiša ili grmljavina takođe mogu uticati na smanjenje nivoa hlora u vodi iako se Vaš bazen ne koristi.
Obratite se stručnjaku
Ako gore navedeni saveti nisu pomogli molimo Vas da kontaktirate stručnjaka za tretman/održavanje vode za više saveta.
Ukoliko se problem nastavi, molimo Vas kontaktirajte lokalni servisni centar za dalju pomoć.